Strona Główna Forum Wolnych od Alkoholu
"DEKADENCJA "

czyli rozmowy o alkoholizmie oswojonym i nie tylko...


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Wiedźma
Pon 21 Lut, 2022 00:36
Fajna książka
Autor Wiadomość
rufio 
Uzależniony od netu
rozkojarzony



Pomógł: 57 razy
Wiek: 59
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3387
Skąd: Wyższy Śląsk
Wysłany: Pon 05 Lis, 2012 16:33   

http://kultura.onet.pl/li...11,artykul.html
_________________
I tak wszyscy skończymy w zupie .
 
     
kiwi 
Trajkotka



Pomogła: 27 razy
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 1449
Wysłany: Pon 05 Lis, 2012 20:06   

Rufio....chyba sie telepatycznie zmowilismy......chociaz chwilowo w dwa rozne kierunki idziemy......a moze i nie ????!!!!!.....bo ja czytam

Grzeszni papieze - Erik Lacanau
 
     
rufio 
Uzależniony od netu
rozkojarzony



Pomógł: 57 razy
Wiek: 59
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3387
Skąd: Wyższy Śląsk
Wysłany: Pon 05 Lis, 2012 20:18   

Ta to dopiero były i -są ?- tęcze . :evil2"
_________________
I tak wszyscy skończymy w zupie .
 
     
pterodaktyll 
Moderator
.....zmieniłem narodowość, jestem alkoholikiem....


Pomógł: 204 razy
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 14949
Skąd: z...mezozoiku
Wysłany: Pon 05 Lis, 2012 21:56   

kiwi napisał/a:
ja czytam

Grzeszni papieze - Erik Lacanau

A ja Kod Leonarda da Vinci :mgreen:
_________________
:ptero:
 
     
esaneta 
Moderator


Pomogła: 94 razy
Wiek: 50
Dołączyła: 12 Lip 2011
Posty: 3346
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 08:11   

pterodaktyll napisał/a:
kiwi napisał/a:
ja czytam

Grzeszni papieze - Erik Lacanau

A ja Kod Leonarda da Vinci :mgreen:

juz jest passe :beba:
 
     
Janioł 
Uzależniony od netu
Uśmiech to pół pocałunku



Pomógł: 70 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 4496
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 08:17   

esaneta napisał/a:
juz jest passe
co się dziwisz ? jak ma sie paresetek lat na karku to zaskok musi potrwać prznajmniej kilka ;)
_________________
P.S. Janioł może być tylko jeden ;) chociaż też czasem w coś walnie aureolką ;) by: Pietruszka
 
     
pterodaktyll 
Moderator
.....zmieniłem narodowość, jestem alkoholikiem....


Pomógł: 204 razy
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 14949
Skąd: z...mezozoiku
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 09:28   

esaneta napisał/a:
juz jest passe :beba:

A wiesz jak się to nazywa? Snobizm moja Syrenko :p
_________________
:ptero:
 
     
dredy7 
(banita)


Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 1
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012 13:00   

Ja jestem bardzo miło zaskoczony "Władcą much".
Delikatnością tej książki
w opisie ludzkich ułomności.
 
     
Janioł 
Uzależniony od netu
Uśmiech to pół pocałunku



Pomógł: 70 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 4496
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012 13:53   

https://www.facebook.com/...549848651708906
a ja czytam to i Bardzo polecam
_________________
P.S. Janioł może być tylko jeden ;) chociaż też czasem w coś walnie aureolką ;) by: Pietruszka
 
     
smokooka 
Uzależniony od netu


Pomogła: 100 razy
Wiek: 50
Dołączyła: 22 Lut 2012
Posty: 4059
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012 16:47   "Alcosfery. Picie w biznesklasie"

Pani napisała książkę pt. "Picie. Opowieść o miłości - Caroline Knapp"

http://kultura.onet.pl/li...23,artykul.html

Może warto wiedzieć i przeczytać? Ja sobie póki co nie kupię, a książka była przez ileś tygodni wśród bestsellerów "New York Times'a"

Jakby ktoś coś, to poproszę o wrażenia po lekturze :)
_________________
Nie mąć tego co przejrzyste. (by Kami)
:smok: :oczyska: ka
 
     
kiwi 
Trajkotka



Pomogła: 27 razy
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 1449
Wysłany: Nie 11 Lis, 2012 07:02   

Carl Sagan - Blekitna kropka.Czlowiek i jego przyszlosc w kosmosie

Carl Sagan - Kontakt

Milego czytania zycze !!!!!!
 
     
smokooka 
Uzależniony od netu


Pomogła: 100 razy
Wiek: 50
Dołączyła: 22 Lut 2012
Posty: 4059
Wysłany: Pon 12 Lis, 2012 16:51   Przewrotność dobra. Jolanta Kwiatkowska

http://kultura.onet.pl/li...29,artykul.html

Recenzja książki nie brzmi najlepiej, według mnie ze względu na bełkotliwość recenzenta. Książka niemniej jednak wydaje się interesująca.
_________________
Nie mąć tego co przejrzyste. (by Kami)
:smok: :oczyska: ka
 
     
Tajga 
(konto nieaktywne)


Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 29 Lip 2011
Posty: 1585
Wysłany: Pon 12 Lis, 2012 18:08   

smokooka napisał/a:
Jakby ktoś coś, to poproszę o wrażenia po lekturze :)

"Picie. Opowieść o miłości".
Do alkoholu oczywiście.
Właśnie czytam ;)
Fajna jest,wydzielam sobie po kilka stron dziennie.
W sumie to co autorka opisuje, to dla alkoholika nic nowego.
Te same schematy, zachowania....ale jest mocna.
Nie polecam dla kogoś na początki drogi, można się nakręcić. :mysli:
_________________
Na końcu wszystko będzie dobrze.
Jeżeli nie jest dobrze, znaczy że to jeszcze nie koniec.
J.Lennon
Ostatnio zmieniony przez Tajga Pon 12 Lis, 2012 18:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
staaw 
Uzależniony od Dekadencji


Pomógł: 125 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 8892
Wysłany: Pią 16 Lis, 2012 19:10   

O człowieku który bawił się w Boga...

_________________
Najważniejsze w czołgu to nie dać się spenetrować...
 
     
Ksenia34 
Towarzyski



Pomogła: 2 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 13 Paź 2008
Posty: 408
Skąd: Irlandia
Wysłany: Śro 21 Lis, 2012 21:01   

Picie opowiesc o milosci czytalam kilka lat temu,po polsku mam w domu od kilku lat.Pożyczylam teraz siostrze bo rzekomo mowili o niej w dzien dobry TVN,a ja ja juz mam tak dlugo,czesto do niej wracam,ale nic nowego nie ma co alkoholik nie przezyl.

Teraz czytam garyiela Gargas"Jutra moze nie byc"polecam ale pierwsza bardziej mnie wciagnęla"w plątaninie uczuć" http://lubimyczytac.pl/ks...lataninie-uczuc
fajne zakonczenie.

A to wspołuzaleznienie i Laska tez mam w domu i co sie zabiore za nia to jakos mnie nie wciaga,lezy tak sobie,ale teraz chyba sie skuszę,no bo po co ma lezec..Swego czasu zakupiłam bardzo duzo ksiazek o tematyce alkoholizmu i mam dosyc pokazny zbior,czasem pozyczam znajomym.Moja ulubiona to "Piekło nie ma dna."
_________________
Przestań sobie wyobrażać – doświadczaj tego, co rzeczywiste.
Przestań niepotrzebnie myśleć - zamiast tego patrz i smakuj.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Google
WWW komudzwonia.pl

antyspam.pl


Alkoholizm, współuzależnienie, DDA. Forum wsparcia
Strona wygenerowana w 0,56 sekundy. Zapytań do SQL: 13