Ostrzeżenie - nierzetelne firmy |
Autor |
Wiadomość |
esaneta
Moderator
Pomogła: 94 razy Wiek: 52 Dołączyła: 12 Lip 2011 Posty: 3397
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 14:47
|
|
|
Marcel, odpowiem Ci z własnego doświadczenia zawodowego.
Otóż, gdy napływaja reklamacje od klientów (wiem, że Ty nim nie byłeś, ale reklamacja, to reklamacja), nasze działy obsługi klienta w pierwszej kolejności smarują do nieszczęśnika pismo z odrzuceniem reklamacji z formułkami, które sa przygotowane na konkretną okoliczność.
Po takim "mądrym" pismie niektórzy klienci rezygnują z dociekania swoich praw.
Kolejni klienci nie odpuszczaja i zaczyna się wymiana korespondencji pomiędzy klientem (wiem, że to nie Ty ) a działem obsługi. I jesli ta "wymiana uprzejmości" pomiędzy stronami zaczyna byc upierdliwa (sorry za słówko ) to nasze BOKi odpuszczaja klientowi.
Kolejna sprawa, kto podpisał się na liście przewozowym, Ty, czy Twój pracownik?
Jeżeli zrobił to Twój pracownik, to mozesz im powiedzieć, że on nie jest uprawniony do reprezentowania firmy.
No i w ostateczności zostaje Ci UOKiK - ja z ich pomocy skorzystałam w przypadku sporu ze swoim operatorem, polecam również |
_________________ I Love gołąbki Klarci.
|
|
|
|
|
Marc-elus
Uzależniony od netu
Pomógł: 69 razy Wiek: 45 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 3665
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 14:59
|
|
|
Dzięki Esa, konkretna porada.
esaneta napisał/a: | Kolejni klienci nie odpuszczaja i zaczyna się wymiana korespondencji pomiędzy klientem (wiem, że to nie Ty ) a działem obsługi. I jesli ta "wymiana uprzejmości" pomiędzy stronami zaczyna byc upierdliwa (sorry za słówko ) to nasze BOKi odpuszczaja klientowi. |
Tak też pomyślałem, zadzwoniłem dziś rano, będę miał oficjalne pismo, od firmy-adresata, mówiące o tym że przesyłka była dobrze zaadresowana i jeszcze sobie z nimi(UPS) poprzesyłam te reklamacje. Jak Kobuszewski mógł napisać książkę, to ja napiszę ca najmniej trylogię.
Też myślałem, ale nie mam z nimi doświadczenia... coś w ogóle robią? Z tego co mówisz, to tak.
Może warto spróbować.... |
|
|
|
|
esaneta
Moderator
Pomogła: 94 razy Wiek: 52 Dołączyła: 12 Lip 2011 Posty: 3397
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:02
|
|
|
Marc-elus napisał/a: | coś w ogóle robią? |
tak, na ich stronie jest formularz online (czy taka skrzynka podawcza), mozna tez dołączyć załączniki - zdjęcia, pisma, lewe fakturki ( ) Potem oni odpisuja poleconym, czy podejmują się mediacji w sporze i jakich dodatkowych dokumentów od Ciebie oczekują.
Przegoogluj sobie temat, bo tak bardzo konkretnie to juz nie pamiętam |
_________________ I Love gołąbki Klarci.
|
|
|
|
|
Marc-elus
Uzależniony od netu
Pomógł: 69 razy Wiek: 45 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 3665
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:05
|
|
|
Dzięki raz jeszcze.... |
|
|
|
|
esaneta
Moderator
Pomogła: 94 razy Wiek: 52 Dołączyła: 12 Lip 2011 Posty: 3397
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:09
|
|
|
nie ma za co
w ramach dziękowania może wiesz na jakie parametry powinnam zwrócic uwage przy zakupie klimatyzatora przenośnego? |
_________________ I Love gołąbki Klarci.
|
|
|
|
|
szymon
Uzależniony od netu
Pomógł: 112 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 4907
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:21
|
|
|
Esa? a wy macie ISO TS?
ja jak się nie mogę dogadać z dostawcą i wystawiam im reklamacje, to straszę ich jednostką certyfikującą, oczywiście w ostateczności... jeżeli jest ktoś na prawdę idiotą i nie można się dogadać.
jeżeli ja dostanę rekalmację, to wsiadam w samochód i za godzinkę jestem u klienta
po pierwsze: zadowolenie klienta
zresztą... w życiu jest tak samo |
|
|
|
|
Marc-elus
Uzależniony od netu
Pomógł: 69 razy Wiek: 45 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 3665
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:25
|
|
|
esaneta napisał/a: | w ramach dziękowania może wiesz na jakie parametry powinnam zwrócic uwage przy zakupie klimatyzatora przenośnego? |
Oooo Święty Jacku, opracowuje ostatnio parametry latarek czołowych... klimatyzatory, to za tydzień.
Stop!!! Miałem zrywać z tym "perfekcjonizmem" w kupowaniu.
Patrz na wydajność w m3(metrach sześciennych) na godzinę lub dobę.... nic więcej nie wiem. Klimatyzuje się tylko w samochodzie.
Acha, jak to do domu to jeszcze pobór energii, jak do firmy - to tylko dowiedz się czy firma ma odpowiedni przydział mocy z elektrowni. |
|
|
|
|
esaneta
Moderator
Pomogła: 94 razy Wiek: 52 Dołączyła: 12 Lip 2011 Posty: 3397
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:25
|
|
|
szymon napisał/a: | a wy macie ISO TS |
mamy wszystkie, które sa nam niezbędne
szymon napisał/a: | jeżeli ja dostanę rekalmację, to wsiadam w samochód i za godzinkę jestem u klienta
po pierwsze: zadowolenie klienta |
ja nie zajmuje się obsługą after-sales, ja w innym dziale pracuję, wiesz przecież |
_________________ I Love gołąbki Klarci.
|
|
|
|
|
esaneta
Moderator
Pomogła: 94 razy Wiek: 52 Dołączyła: 12 Lip 2011 Posty: 3397
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:26
|
|
|
Marc-elus napisał/a: | jak do firmy - to tylko dowiedz się czy firma ma odpowiedni przydział mocy z elektrowni |
ma
dzieki za podpowiedź, ze w kubikach mam mierzyc a nie w kwadratach |
_________________ I Love gołąbki Klarci.
|
Ostatnio zmieniony przez esaneta Śro 19 Cze, 2013 15:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marc-elus
Uzależniony od netu
Pomógł: 69 razy Wiek: 45 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 3665
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:26
|
|
|
szymon napisał/a: | jeżeli ja dostanę rekalmację, to wsiadam w samochód i za godzinkę jestem u klienta
po pierwsze: zadowolenie klienta |
Ja robię identycznie... tym bardziej dziwi mnie inne podejście. |
|
|
|
|
esaneta
Moderator
Pomogła: 94 razy Wiek: 52 Dołączyła: 12 Lip 2011 Posty: 3397
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:27
|
|
|
Marc-elus napisał/a: | szymon napisał/a: | po pierwsze: zadowolenie klienta |
Ja robię identycznie... tym bardziej dziwi mnie inne podejście. |
a nie czasem zysk netto? |
_________________ I Love gołąbki Klarci.
|
|
|
|
|
Marc-elus
Uzależniony od netu
Pomógł: 69 razy Wiek: 45 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 3665
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:30
|
|
|
esaneta napisał/a: | Marc-elus napisał/a: | szymon napisał/a: | po pierwsze: zadowolenie klienta |
Ja robię identycznie... tym bardziej dziwi mnie inne podejście. |
a nie czasem zysk netto? |
Eeeetam..... nie miałbym szacunku dla siebie.
Być może dlatego będę pierwszym Polakiem-alkoholikiem który będzie wypasał jaki w Himalajach. |
|
|
|
|
szymon
Uzależniony od netu
Pomógł: 112 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 4907
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:37
|
|
|
esaneta napisał/a: | Marc-elus napisał/a: | szymon napisał/a: | po pierwsze: zadowolenie klienta |
Ja robię identycznie... tym bardziej dziwi mnie inne podejście. |
a nie czasem zysk netto? |
jeżeli klient nie będzie zadowolony ze współpracy: cena, jakość, elastyczność i mozna tak wymieniać w nieskończoność... to nie da Ci biznesu, tylko będzie ktoś inny kasiore trzepał.
niezadowolony klient nie kupi od Ciebie sorbenta/u, nawet jeżeli bedzie tańszy niż u kontkurencji |
|
|
|
|
endriu
(banita)
Pomógł: 18 razy Wiek: 55 Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 2925 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:40
|
|
|
Marc-elus, a może Ty to adresowałeś na kacu i się pomyliłeś?
suchym oczywiście |
_________________ Nie piję od 29.04.2011
|
Ostatnio zmieniony przez endriu Śro 19 Cze, 2013 15:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marc-elus
Uzależniony od netu
Pomógł: 69 razy Wiek: 45 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 3665
|
Wysłany: Śro 19 Cze, 2013 15:41
|
|
|
szymon napisał/a: | eżeli klient nie będzie zadowolony ze współpracy: cena, jakość, elastyczność i mozna tak wymieniać w nieskończoność... to nie da Ci biznesu, tylko będzie ktoś inny kasiore trzepał. |
Szymon, Esa pracuje w trybie korporacyjnym. Oni dostrzegają że mają klientów jak Ci przychodzą z UOKiKem. |
|
|
|
|
|