Strona Główna Forum Wolnych od Alkoholu
"DEKADENCJA"

czyli rozmowy o alkoholizmie oswojonym i nie tylko...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Chcę pozbyć się alkoholu ze swojego życia
Autor Wiadomość
walczacy 
Milczek

Wysłany: Nie 09 Sie, 2015 21:03   Chcę pozbyć się alkoholu ze swojego życia

Proszę o pomoc. Mam 27 lat, prowadzę firmę, jestem programistą, moim hobby jest siłowania. Za niedługo mam ślub (za rok), buduję już dom, myślę o założeniu rodziny.

Stwierdziłem, że muszę pozbyć się alkoholu ze swojego życia, a także innych używek takich jak sól, cukier biały i... fajki. Z fajkami sobie poradziłem, było ciężko, ale dałem sobie radę. Co do soli i cukru białego to drugorzędny cel w moim życiu, ale najbardziej zależy mi na rezygnacji z alkoholu. Dlatego tylko na nim się skupię.

Wódkę pierwszy raz wypiłem na weselu mając 18 lat i 1 miesiąc, a później była długa przerwa i piłem podczas studiów (może miałem 2 imprezy na semestr, a wino piłem prawie co tydzień w jeden dzień, w pozostałych już nie). Piwo zacząłem spożywać dopiero od 21 roku życia, co wiązało się z moją pracą i do dnia dzisiejszego spożywam go średnio 6 butelek piwa na tydzień. Wódkę lubię pić przy grilu, na spotkaniach rodzinnych. W wolnych chwilach, żeby porozmyślać o świecie, piję również wino, lub drinki (wódka+cola).
Średnio na tydzień piję 6 piw, 0-3 drinków (w sobotę), 0-2 lampek wina (w ciągu miesiąca), 0-250 g wódki (imprezy rodzinne - rzadko)