>>> MoNsTeR Majsterkowicz GaRaŻ<<< |
Autor |
Wiadomość |
Kulfon
Trajkotka pacjent nie z tej ziemi
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 1271
|
|
|
|
|
Klara
Uzależniony od Dekadencji
Dołączyła: 24 Lis 2008 Posty: 7861
|
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 09:44
|
|
|
Kulfon napisał/a: | tak se rozrzad rozkrecilem dzis
|
Jak skręcisz, to starczy na dwa? |
_________________ "Kiedy się przewracasz, nigdy nie wstawaj z pustymi rękami." /przysłowie japońskie/ |
|
|
|
|
Kulfon
Trajkotka pacjent nie z tej ziemi
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 1271
|
|
|
|
|
olga
Uzależniony od netu
Dołączyła: 01 Wrz 2011 Posty: 4353 Skąd: Hagen
|
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 11:36
|
|
|
Kulfon napisał/a: | jutro chyba rozbire i wyczyszcze zawor recyrkulacji spalin |
prawdziwy majster - kowicz jesteś |
|
|
|
|
Kulfon
Trajkotka pacjent nie z tej ziemi
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 1271
|
|
|
|
|
Krzysztof 41
Gaduła krzysztof
Wiek: 54 Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 814
|
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 16:48
|
|
|
Kulfon napisał/a: | wyczyszcze zawor recyrkulacji spalin |
Kulfi ty go nie czyść tylko od razu zaślep silniczek będzie chodził jak nowy a czyścić trzeba co około 10,000km a zaślepka zaworu to koszt 5 zeta i sprawa załatwiona na zawsze. |
_________________ Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą. |
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof 41 Wto 14 Lut, 2012 16:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kulfon
Trajkotka pacjent nie z tej ziemi
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 1271
|
|
|
|
|
Krzysztof 41
Gaduła krzysztof
Wiek: 54 Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 814
|
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 22:36
|
|
|
Kulfon napisał/a: | w PL juz dawno bylby zaslepiony i "wyrzucony" z ECU, tu jest troszeke inaczej |
Na badaniach technicznych nic nie wykaże nie ma pogorszenia parametrów wręcz przeciwnie nawet lepiej pracuje i mniej spala, nie wiem jaką marką jeździsz ja bazuje na Oplu i sprawdzałem silnik przed i po i po wyszły lepsze wskazania niż przed. |
_________________ Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą. |
|
|
|
|
Kulfon
Trajkotka pacjent nie z tej ziemi
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 1271
|
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 00:34
|
|
|
Krzysztof 41 napisał/a: | Kulfon napisał/a: | w PL juz dawno bylby zaslepiony i "wyrzucony" z ECU, tu jest troszeke inaczej |
Na badaniach technicznych nic nie wykaże nie ma pogorszenia parametrów wręcz przeciwnie nawet lepiej pracuje i mniej spala, nie wiem jaką marką jeździsz ja bazuje na Oplu i sprawdzałem silnik przed i po i po wyszły lepsze wskazania niż przed. |
ciekawe ....
to, ze osiagi lepsze i spalanie mniejsze to wiem, ale to zeby tlenki azotu i tlenek wegla, jak i niedopalone weglowodory byly na lepszym poziomie i nie ujawniy zaslepienia EGR (czyli nie ujawnily nadmiernego spalania niezupelnego) przyznam, ze pierwsze slysze
bez badania spalin na poziomie idealnym nie dostaniesz przegladu
u mnie Z17DTH |
_________________
"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał" |
Ostatnio zmieniony przez Kulfon Śro 15 Lut, 2012 00:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szymon
Uzależniony od netu
Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 4907
|
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 00:53
|
|
|
Krzysztof 41 napisał/a: | Na badaniach technicznych nic nie wykaże |
wykaże na każdym badaniu technicznym gdy pracownik sprawdza skład spalin, przy obciążonym silniku.
zazwyczaj odbywa się to na biegu jałowym, przy obrotach poniżej 1000 gdzie zawór i tak jest zamknięty.
takie badanie powinno się przeprowadzać gdy silnik jest w stresie, np podczas jazdy lub na hamowni, wtedy wydzielają się niebezpieczne do nas tlenki azotu NOx.
w polcowni przejdzie wszystko
zaworek wprowadzono tylko i wyłącznie z myślą o ekologii |
|
|
|
|
Krzysztof 41
Gaduła krzysztof
Wiek: 54 Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 814
|
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 01:15
|
|
|
Kulfon napisał/a: | u mnie Z17DTH |
Mój X18XE1 16V
szymon napisał/a: | zazwyczaj odbywa się to na biegu jałowym, przy obrotach poniżej 1000 gdzie zawór i tak jest zamknięty. |
Tak było w moim przypadku i pewnie dlatego nic nie wykazało
Szymonie ekologia ekologią ale w Oplu to niewypał |
_________________ Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą. |
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof 41 Śro 15 Lut, 2012 01:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kulfon
Trajkotka pacjent nie z tej ziemi
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 1271
|
|
|
|
|
Krzysztof 41
Gaduła krzysztof
Wiek: 54 Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 814
|
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 09:02
|
|
|
Kulfon napisał/a: | Tutaj badanie przeprowadza sie z pedalem w podlodze (u mnie jest to 5000 obr/min) gdy silnik osiagnie wlasciwa temperature pracy, |
Czyli przeprowadzane jest tak jak należy to robić
Więc nie pozostaje Ci nic innego jak czyścić zawór |
_________________ Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą. |
|
|
|
|
szymon
Uzależniony od netu
Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 4907
|
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 09:35
|
|
|
tak jak się czyści świece w silniku o zapłonie ZI, można się przyzwyczaić do czyszczenia EGRu.
można wymienić świecę, EGR ale to koszty. |
|
|
|
|
Kulfon
Trajkotka pacjent nie z tej ziemi
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 1271
|
|
|
|
|
|