Strona Główna Forum Wolnych od Alkoholu
"DEKADENCJA"

czyli rozmowy o alkoholizmie oswojonym i nie tylko...


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
>>> MoNsTeR Majsterkowicz GaRaŻ<<<
Autor Wiadomość
Kulfon 
Trajkotka
pacjent nie z tej ziemi



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1271
Wysłany: Pon 13 Lut, 2012 22:46   

w ramach walki z bezrobociem tak se rozrzad rozkrecilem dzis :p

_________________

"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał"
 
     
Klara 
Uzależniony od Dekadencji


Dołączyła: 24 Lis 2008
Posty: 7861
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 09:44   

Kulfon napisał/a:
tak se rozrzad rozkrecilem dzis :p

Jak skręcisz, to starczy na dwa? :D
_________________
"Kiedy się przewracasz, nigdy nie wstawaj z pustymi rękami." /przysłowie japońskie/
 
     
Kulfon 
Trajkotka
pacjent nie z tej ziemi



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1271
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 11:33   

Klara napisał/a:
Kulfon napisał/a:
tak se rozrzad rozkrecilem dzis :p

Jak skręcisz, to starczy na dwa? :D


spokojnie, zadnych czesci mi sie nie ostalo :]

poskladane jest chyna prawidlowo :roll: silnik kreci sie do 5000 obr/min i ani sie nie zajaknie ;)
wymiana rolki prowadzacej i regolacja naciagu paska byla tylko ternigiem przed zblizajaca sie wymiana pompy wysokiego-cisnienia, ktora obecnie doszć rzęźi (nowa to kosmiczne koszty), ale jeszcze daje idealne cisnienie ;)

dzis robie sobie wolne, a jutro chyba rozbire i wyczyszcze zawor recyrkulacji spalin :roll:
_________________

"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał"
 
     
olga 
Uzależniony od netu



Dołączyła: 01 Wrz 2011
Posty: 4353
Skąd: Hagen
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 11:36   

Kulfon napisał/a:
jutro chyba rozbire i wyczyszcze zawor recyrkulacji spalin


prawdziwy majster - kowicz jesteś
 
     
Kulfon 
Trajkotka
pacjent nie z tej ziemi



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1271
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 11:43   

to przez nude i chwilowe zniechecenie do szukania pracy (w sumie to czekam na rozwoj wypadkow) :/
ja do konca tygodnia nic sie nie zmieni to to w przyszlym tygodniu zadaniem moim bedzie majstrowanie ,ciekawszych nizeli do tej pory, podan :roll:
_________________

"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał"
 
     
Krzysztof 41 
Gaduła
krzysztof



Wiek: 54
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 814
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 16:48   

Kulfon napisał/a:
wyczyszcze zawor recyrkulacji spalin

Kulfi ty go nie czyść tylko od razu zaślep silniczek będzie chodził jak nowy a czyścić trzeba co około 10,000km a zaślepka zaworu to koszt 5 zeta i sprawa załatwiona na zawsze. :)
_________________
Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą.
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof 41 Wto 14 Lut, 2012 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kulfon 
Trajkotka
pacjent nie z tej ziemi



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1271
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 17:08   

Krzysztof 41 napisał/a:
Kulfon napisał/a:
wyczyszcze zawor recyrkulacji spalin

Kulfi ty go nie czyść tylko od razu zaślep silniczek będzie chodził jak nowy a czyścić trzeba co około 10,000km a zaślepka zaworu to koszt 5 zeta i sprawa załatwiona na zawsze. :)


w PL juz dawno bylby zaslepiony i "wyrzucony" z ECU, tu jest troszeke inaczej :/
_________________

"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał"
 
     
Krzysztof 41 
Gaduła
krzysztof



Wiek: 54
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 814
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 22:36   

Kulfon napisał/a:
w PL juz dawno bylby zaslepiony i "wyrzucony" z ECU, tu jest troszeke inaczej :/

Na badaniach technicznych nic nie wykaże nie ma pogorszenia parametrów wręcz przeciwnie nawet lepiej pracuje i mniej spala, nie wiem jaką marką jeździsz ja bazuje na Oplu i sprawdzałem silnik przed i po i po wyszły lepsze wskazania niż przed. :)
_________________
Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą.
 
     
Kulfon 
Trajkotka
pacjent nie z tej ziemi



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1271
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 00:34   

Krzysztof 41 napisał/a:
Kulfon napisał/a:
w PL juz dawno bylby zaslepiony i "wyrzucony" z ECU, tu jest troszeke inaczej :/

Na badaniach technicznych nic nie wykaże nie ma pogorszenia parametrów wręcz przeciwnie nawet lepiej pracuje i mniej spala, nie wiem jaką marką jeździsz ja bazuje na Oplu i sprawdzałem silnik przed i po i po wyszły lepsze wskazania niż przed. :)


ciekawe .... :mysli:
to, ze osiagi lepsze i spalanie mniejsze to wiem, ale to zeby tlenki azotu i tlenek wegla, jak i niedopalone weglowodory byly na lepszym poziomie i nie ujawniy zaslepienia EGR (czyli nie ujawnily nadmiernego spalania niezupelnego) przyznam, ze pierwsze slysze :mysli:

bez badania spalin na poziomie idealnym nie dostaniesz przegladu :/


u mnie Z17DTH
_________________

"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał"
Ostatnio zmieniony przez Kulfon Śro 15 Lut, 2012 00:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
szymon 
Uzależniony od netu



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 4907
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 00:53   

Krzysztof 41 napisał/a:
Na badaniach technicznych nic nie wykaże


wykaże na każdym badaniu technicznym gdy pracownik sprawdza skład spalin, przy obciążonym silniku.
zazwyczaj odbywa się to na biegu jałowym, przy obrotach poniżej 1000 gdzie zawór i tak jest zamknięty.
takie badanie powinno się przeprowadzać gdy silnik jest w stresie, np podczas jazdy lub na hamowni, wtedy wydzielają się niebezpieczne do nas tlenki azotu NOx.
w polcowni przejdzie wszystko :p


zaworek wprowadzono tylko i wyłącznie z myślą o ekologii :]
 
     
Krzysztof 41 
Gaduła
krzysztof



Wiek: 54
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 814
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 01:15   

Kulfon napisał/a:
u mnie Z17DTH

Mój X18XE1 16V :)
szymon napisał/a:
zazwyczaj odbywa się to na biegu jałowym, przy obrotach poniżej 1000 gdzie zawór i tak jest zamknięty.

Tak było w moim przypadku i pewnie dlatego nic nie wykazało :bezradny:

Szymonie ekologia ekologią ale w Oplu to niewypał :uoee:
_________________
Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą.
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof 41 Śro 15 Lut, 2012 01:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kulfon 
Trajkotka
pacjent nie z tej ziemi



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1271
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 08:59   

Tutaj badanie przeprowadza sie z pedalem w podlodze (u mnie jest to 5000 obr/min) gdy silnik osiagnie wlasciwa temperature pracy,
_________________

"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał"
 
     
Krzysztof 41 
Gaduła
krzysztof



Wiek: 54
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 814
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 09:02   

Kulfon napisał/a:
Tutaj badanie przeprowadza sie z pedalem w podlodze (u mnie jest to 5000 obr/min) gdy silnik osiagnie wlasciwa temperature pracy,

Czyli przeprowadzane jest tak jak należy to robić :okok:
Więc nie pozostaje Ci nic innego jak czyścić zawór :stres:
_________________
Dziś dam radę wreszcie wstać,dzisiaj wreszcie ruszę w świat,własną ścieżką, jeszcze nie znaną,
zobaczyć chce co jest za ścianą.
 
     
szymon 
Uzależniony od netu



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 4907
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 09:35   

tak jak się czyści świece w silniku o zapłonie ZI, można się przyzwyczaić do czyszczenia EGRu.
można wymienić świecę, EGR ale to koszty. :bezradny:
 
     
Kulfon 
Trajkotka
pacjent nie z tej ziemi



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1271
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012 09:45   

Dzis jednak sie do tego nie zabiore, bo jest troche roboty z tym zaworkiem przy moim dieselku, a ja w poludnie do miasta.
Musz go wyczyscic poniewaz w czasie jazdy przy 180 kmh wchodzi w tryb awaryjny i zwalnia do 140 po zwolnieniu i zdjeciu nogi z gazu mozna znow przyspieszac do 180.
Blad sie nie zapisuje w pamieci :bezradny: wiec postanowilem wyczyscic egr, najprawdopodobniej to on miesza w systemie, pewnie dane z przeplywomierza, sondy i stosunku otwarcia egr sie nie zgadzaja
_________________

"Kto walczy może przegrać, Kto nie walczy już przegrał"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Google
WWW komudzwonia.pl

antyspam.pl


Alkoholizm, współuzależnienie, DDA. Forum wsparcia
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 12